azheer-central درحال بارگزاری ...

سیستم های هوشمند سازی ساختمان

به خدمات ما در زمینه هوشمندسازی ساختمان خوش آمدید!


شرکت مرکزی آژیر با سالها تجربه در زمینه هوشمندسازی ساختمان آماده ارائه خدمات طراحی و مشاوره و راه کارهای نوآورانه و انعطاف پذیر، به منظور بهبود سطح کیفی زندگی و کارایی تجهیزات می باشد. با نصب و اجرا این سیستم ها، کاربران قادر به کنترل تمامی سیستم های روشنایی، تهویه، سرمایش و گرمایش، آسانسورها و ... از راه دور از طریق موبایل و تبلت خواهند بود. مهمترین مرحله در سیستم های هوشمند مشاوره ایده آل و طراحی مناسب می باشد. مجموعه ما با بهره گیری از متخصصان و مهندسان مجرب همواره در تلاش بوده است که بهترین و ایده آل ترین مشاوره را قبل از خرید و همچنین بهترین طراحی را با پیشبینی آینده برای مشتریان انجام دهد.

نصب و راه اندازی :
گروه فنی شرکت با دانش و تخصص در این امر، فعالیت داشته و پس از نصب و راه اندازی آموزش های لازم جهت استفاده از سیستم های هوشمند را به کاربران می دهد.

 سیستم های امنیتی هوشمند:
این سیستم ها شامل دوربین های مداربسته، سیستمهای اعلام سرقت و کنترل دسترسی بوده که این امکان را فراهم می آورند که ساختمان به صورت کامل توسط کاربران نظارت شده و از هرگونه حادثه و تهدید جلوگیری گردد.

 سیستم های هوشمند اداری:
این سیستم ها برای بهینه سازی و مدیریت مصرف انرژی در محیط های اداری اجرا می گردد. این سیستم ها شامل مدیریت نورپردازی با توجه به حضور، سیستم های تهویه مطبوع و سرمایش و گرمایش و همچنین سیستم های کنترل دسترسی است که بسته به نیاز سازمان ها قابل اجرا می باشد.

  سیستم های مدیریت انرژی:
هدف از اجرا این سیستم ها کنترل هوشمند و مصرف انرژی در ساختمان های بزرگ، برج ها و مجتمع ها می باشد. قابلیت کنترل و مانیتورینگ سیستم های چیلرها، بویلرها و ... مدیریت نور در فضاهای عمومی، مدیریت باطری ها و سیستم های شبکه های کامپیوتری از ویژگی های سیستم های هوشمند می باشد.

 سیستم های هوشمند در هتل:
سیستم های قابل ارائه جهت استفاده از صنعت هتلداری شامل مدیریت رزرواسیون، کلیدهای هوشمند، کنترل دسترسی، سیستم های روشنایی، پرده های برقی و سیستم های سرمایش و گرمایش می باشد. این سیستم ها به هتل این امکان را می دهد تا تجربه ای راحت و مدرن را برای مهمانان خود فراهم کند و همچنین عملکرد و ارائه خدمات را برای هتل بهبود ببخشد.