azheer-central درحال بارگزاری ...

سیستم های نورپردازی ساختمان

به خدمات ما در زمینه سیستم نورپردازی خوش آمدید! 


نورپردازی یک عنصر مهم در طراحی خارجی و داخلی ساختمان ها می باشد که می توان با کمک نور و ایجاد طرح ها و تاکید بر اطلاحات و خصوصیات معماری جلوه ای زیبا به محیط بخشید و با استفاده از منابع نوری مختلف تاثیر بصری در فضاها ایجاد نمود.
شرکت مرکزی آژیر به عنوان یک شرکت حرفه ای و پیشرو در صنعت نورپردازی آماده ارائه خدمات در زمینه طراحی، تولید و اجرا سیستم های نورپردازی می باشد.


خدمات شرکت در زمینه نورپردازی


 نورپردازی نمای خارجی ساختمان ها: طراحی و اجرای نورپردازی با استفاده از منابع نوری مختلف برای ایجاد جذابیت در فعالیت ها و تفریحات شبانه برای فضاهایی نظیر پارک ها، هتل ها، باغ ها، ساختمان ها و ...

 نورپردازی داخلی:
طراحی و اجرای سیستم های نورپردازی برای فضاهای داخلی به صورت مخفی و بدون دیده شدن منبع نوری و ایجاد جلوه های زیبا و افکت های مختلف برای جذابیت بیشتر با توجه به محیط برای فضاهایی مانند رستوران ها، هتل ها، لابی ها، منازل و ...

نورپردازی به صورت هوشمند:

مجموعه ما طراحی و اجرا سیستم های نورپردازی به صورت هوشمند را فراهم می کند را فراهم می کند تا نورپردازی به صورت خودکار و بر اساس نیاز انجام پذیرد. استفاده از سنسورهای مختلف و سیستم های اتوماسیون علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از هزینه های اضافی دارای این ویژگی می باشد که نورپردازی محیط با توجه به زمان و لوکس نور انجام می پذیرد.

 نورپردازی معماری:
شرکت ما همکاری با معماران و طراحان داخلی را یک اصل مهم در طراحی نورپردازی می داند که با استفاده از نور می توان جزئیات معماری را برجسته و فضاها را تعریف کنیم. این ویژگی این امکان را می دهد تا ساختمان ها و فضاهای داخلی به صورت شگفت انگیزی الهام بخش شده و احساسات مختلف را در محیط ایجاد کند.

 مشاوره نورپردازی:
مجموعه ما در کنار خدمات اجرایی به عنوان مشاور با توجه به نیازها، بودجه و طراحی مورد نظر، بهترین و مناسب ترین راهکار را به مشتریان خود مشاوره می دهد. تیم تخصصی شرکت مرکزی آژیر با تجربه خود در کنار شما خواهد بود و با استفاده از تجهیزات مختلف و بروز متعهد به رفع نیازهای شما خواهد بود.