azheer-central درحال بارگزاری ...

سیستم های دوربین مدار بسته

به خدمات ما در زمینه سیستم دوربین مداربسته خوش آمدید! 


شرکت مرکزی آژیر با تکیه بر تجربه و تخصص بالا در زمینه دوربین های مدار بسته، آماده ارائه خدمات جامع و حرفه ای در زمینه طراحی ، نصب و پشتیبانی سیستم های دوربین های مداربسته می باشد.
شرکت مرکزی آژیر با تکیه بر تجربه و تخصص بالا در زمینه طراحی ، نصب و پشتیبانی سیستم های دوربین مداربسته، خدماتی جامع و حرفه ای ارائه می دهد. هدف ما افزایش امنیت و حفاظت از اماکن شما است.


خدمات ما در زمینه دوربین های مداربسته

 مشاوره طراحی:
متخصصین شرکت با شناخت دقیق از نیازها و با توجه به موقعیت و ارزیابی محیط ، طرحی متناسب و کاملا اختصاصی را ارئه می دهند. تا با بهترین مکان گذاری و تعداد دوربین ها یک سیستم کارآماد را با قابلیت ارتقا و پیش بینی آینده پیشنهاد کنند.

 نصب و راه اندازی:
تیم فنی شرکت با استفاده از پیشرفته ترین و مدرنترین تجهیزات، سیستم های دوربین مداربسته را در مکان های مشخص شده نصب و راه اندازی می کنند. پیش فرآیند شامل نصب دوربین ها، نصب دستگاه های ضبط کننده، سیم کشی ها و پیکربندی سیستم و تنظیمات نرم افزاری و آموزش اولیه به کاربران می باشد.

 سیستم های ضبط و ذخیره سازی:
 با توجه به محدودیت قرار گرفتن کارت ذخیره (هارد) در دستگاه های  NVR و DVR مجموعه ما آماده ارائه خدمات در خصوص سیستم های ذخیره ساز به صورت فیزیکی و ابری می باشد که شرکت با توجه به نیاز مشتریان در ضبط و نگهداری تصویر مناسب ترین روش را پیشنهاد می دهد.

 اتصال به شبکه و کنترل از راه دور:
تمامی سیستم های پیشنهادی شرکت قابلیت اتصال به شبکه های محلی و اینترنت را دارد که امکان مشاده تصاویر به صورت زنده و تصاویر ضبط شده را برای مشتریان فراهم می کند.
کنترل و نظارت بر اماکن و اموال در هر زمان و هر مکانی ، برجسته ترین ویژگی این محصولات است. تصاویر از طریق تلفن همراه و تبلت ها قابل مشاهده است.

 سیستم های هوشمند تحلیل تصویر:
بهترین ویژگی سیستم های دوربین های مدار بسته پیشنهادی ما ، بهره گیری از فناوری پیشرفته تحلیل هوشمند تصاویر با توجه به تشخیص چهره و حرکت می باشد. این ویژگی که تشخیص ورود به محدوده های ممنوعه با توجه به تنظیمات و نسبت به انسان و یا وسایل نقلیه برای ثبت هوشمندانه وقایع و رویدادها را فراهم می کند که در صورت لزوم اقدامات مناسب انجام گردد.
 خدمات و پشتیبانی:
پس از نصب ، پشتیبانی و نگهداری یکی از مهمترین خدمات در سیستم های دوربین های مدار بسته می باشد که ما در این زمینه آماده ارائه خدماتی شامل بررسی، تعمیرات، بروزرسانی، مانیتورینگ و پشتیبانی فنی 24 ساعته و همچنین دوره های آموزشی برای کاربران است.
اطمینان داشته باشید شرکت مرکزی آژیر با ارائه بهترین خدمات در زمینه دوربین های مدار بسته امنیت و نظارت بر اماکن و اموال شما را تضمین می کند. مجموعه ما با تمرکز بر کیفیت و قابلیت های پیشرفته و بروز و ارائه خدمات با بهترین استانداردها، همیشه در تلاش برای کسب رضایت از مشتریان عزیز می باشد
.